söndag 21 mars 2010

Många tankar men ont om tid.

Jag vet att jag lovar hela tiden att skriva oftare men det är svårt att få tiden att räcka till. För när jag skriver vill jag gärna ha lite längre tid så att det blir bra skrivet. Men jag kanske ska sänka mina krav å skriva lite kortare men oftare?

Det är mycket hockey nu.

För 2 helger sedan var det turnering igen för Lucas. Denna gång på hemmaplan och då är det alltid mycket jobb för oss föräldrar. Men man gör ju det med glädje för att barnen ska få idrotta. Lucas spelade bra men kanske inte på topp denna turnering och det blev lite blandade resultat. Några förluster men även några vinster.
Lucas har senaste tiden fått spela back och det är väl inte nått han älskar om man säger så...men han biter ihop och kämpar på.

Kram Sami

Inga kommentarer: