söndag 21 mars 2010

Turnering för Alexander.

Förra helgen var det återigen dags för hockey turnering. Denna gång för Alexanders lag Foc Farsta team-01/02. En heldag ute på Ekerö då vi spelade med 2 lag.

För Alexanders lag gick det riktigt bra och man slutade på 3:e plats i hela turneringen. Man spelade riktigt bra ishockey och alla hade roligt och skoj. Alexander var målvakt hela turneringen och utan att skryta var han väldigt duktig. Tror han har lite talang för att stå i mål helt enkelt. Och sedan älskar han ju det så det hjälper ju till förståss.

Lucas var med och hjälpte till med alla klubbor och lite annat pyssel i omklädningrummet. Det gillar jag att mina barn stöttar och hjälper varandra då de är med och tittar när den andre spelar.

Själv hade jag massor att göra då jag sköter all material i Alexanders lag. Så det var tröjor och massor av annat pyssel även för mig. Men väldigt roligt är det.

Då vi kom hem till 20,00 var vi ganska trötta alla 3.

Kram Sami

Inga kommentarer: