måndag 17 maj 2010

Brist på motivation.

Ja så är det. Trots att jag försöker så har jag riktigt inte hittat den rätta motivationen att skriva på ett tag. Mycket har hänt och händer i mitt liv men har inte haft den rätta gnistan att skriva om det.

Det har varit ett underbart slutspel för Djurgården där vi tyvärr inte vann men ändå gjorde en kanon säsong och slutade 2:a. Mycket högre än förväntat.

Ishockeyn för barnen är slut för denna säsong och nu ägnar vi kvällar å ledig tid till att de får vara ute och leka med sina kompisar mer än de gjort då hockeyn tar sådan tid.

Allsvenskan är i full rulle och Djurgården har väl inte direkt imponerat men inte heller spelat uruselt så än lever hoppet. Dock måste man börjar vinna flera matcher i rad snart om det inte ska bli en lika jobbig säsong som förra.

Själv jobbar jag på och på min lediga tid ser jag mycket film, läser massor och bara lever. Är riktigt tillfreds med mitt liv och känner stor livsglädje.

Nu när sommaren snart är här så börjar det bli dags för ännu en kryssning. De är alltid lika speciella och roliga.

Kram Sami

Inga kommentarer: