fredag 1 augusti 2008

Vägen till OS.

Har ni sett vägen till OS som går på kanal 1? Den är ju grymt bra. Just såna dokumentärer då man får följa våra idrotts stjärnor mer i deras vardag bara älskar jag.
Är ju en stor "sportfåne" och följer nog det mesta i idrotten. Har fått en ny favorit i och med detta program. Jag säger bara Stefan Holm....vilken personlighet.

Förut har jag alltid tyckt han varit lite instängd och opersonlig. Men nu måste jag erkänna att jag fått en helt ny bild. Killen är ju helt underbart rolig å även rätt udda..men på ett bra sätt.
Han vågar verkligen vara sig själv och stå för det. Sådana människor har alltid stor respekt hos mig.
Hans lätt maniska idéer om siffror fick mig att skratta gott igår. Bara en sån sak att han kollar bilarnas reg-skyltar å tänker på olika prestationer...haha oslagbart...kom på mig själv att sitta så själv imorse på väg till jobbet.

Stefan Holm unnar jag verkligen ännu ett OS-guld och tänk att få avsluta en helt fantastisk karriär med att ta sitt andra raka OS-guld. Då slutar man verkligen på topp.
Kommer sakna honom då han slutar med idrotten. Hoppas han skriver en bok om sina upplevelser i framtiden. Är övertygad det skulle vara väldigt intressant läsning.

Så har ni inte sett den serien som är på 3 delar så sök upp den på nätet och titta. Klart värd att se.

Ett litet TV tips mitt i värmen.

Snart dags att börja kryssningen...undra hur den kommer bli.....
Ja det blir säkert roligt...
På återseende...Sami

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm..... Ja,ett inlägg om helgens kryssning skulle vara trevligt... ;)