måndag 17 september 2007

Tankar efter gårdagen.


Hej igen.


Har varit dålig på att skriva inlägg då jag varit sjuk. Fick en släng av hög feber och förkylning direkt efter operationen som har tagit all kraft. Men nu är jag äntligen på benen igen.

Ja vad säger man om igår. Jo jag pratar förstås om Ensam mamma söker. Från att knappt ha synts alls i de 2 första programmen så vart det radikal skillnad igår. Jag syntes å hördes väldigt mycket. Tycker det känns konstigt att höra sin egen röst för den låter ju inte alls som jag tycker den gör. Men det var mycket fina saker som Veronica sa om mig igår. Det var både smickrande och roligt. Tycker även jag är mig själv så mycket som möjligt. Ja det är man väl alltid men med TV är det ibland svårt att slappna av och vara just sig själv. Tycker ändå jag hit tills har lyckats rätt bra. Visst man pratar lite ryckigt men det beror mycket på nervositeten. Jag får ändå säga vad jag tycker och tänker och det är ju precis så jag är. Klädvalet är jag också mycket nöjd med. Ser ju helt ok ut ha ha......Nu är det full fokus på kvällens stora händelse. Mitt kära Djurgården spelar hemma på Sthlm Stadion i fotbollsallsvenskan mot Trelleborg och slutet börjar närma sig i den serien. Det är nästan ett måste med 3 poäng ikväll och jag hoppas så blir fallet. Ska lugna nerverna med några kalla öl innan. Sen är det bara fokusera som gäller. Återkommer med tankar om just matchen imorgon. Tills dess...ha re...//Sami

Inga kommentarer: