onsdag 31 oktober 2007

Slutet för mig i Ensam mamma söker.

Då har jag återigen inte haft tid att skriva här. Har tyvärr haft fullt upp. Men nu måste jag ju skriva om vad som igentligen hände under mitt sista program i serien. Jag tycker att träffen hemma hos mig var bra ihopklippt. Dock hade de missat våran lunch men det gör desamma. Tanken med mitt hembesök var att Veronica verkligen skulle få se hur jag å barnen bor och hur våran dag ser ut. Så när hon äntligen dök upp visade vi upp hur vi bor. Mina barn var inte blyga alls utan de visade och pratade på väldigt lätt. Sedan gick vi en promenad och barnen fick visa upp förskolan och skolan. Sedan satt vi ner och pratade medan mina barn lekte. Det var ett bra samtal då vi pratade om det som varit och så. Det lätta med Veronica är att vi verkligen kunde prata om det mesta. Man kände aldrig att man behövde tänka efter utan det bara flöt på. Sedan gick vi hem och åt lunch. Efter det var det lite intervjuer och så för programmet och när hon skulle åka lämnade jag över en skiva jag gjort speciellt för henne. Min tanke med skivan var att med några väl valda låtar få henne att förstå vad jag tyckte och kände. Jag vet inte exakt vad hon tyckte men ska ta reda på det. Dock hoppas och tror jag att hon vart glad och även lite smickrad. Vad som hände vid valet är ju rätt kännt. Jag tyckte det var jobbigt och vart väldigt besviken att hon inte ville ha med mig på resan. Sedan vart det lite väl stora scener då jag skulle gå men jag har så svårt att spela teater. Dock borde jag självklart ha kramat Veronica men just då kändes det jätte jobbigt. Tyckte och tycker ännu det känns jobbigt att se just slutet. Men i övrigt är jag mycket nöjd med min tid i programmet. Tycker jag vågar visa vad jag tycker och känner. Jag är inte rädd för att visa känslor. Och sedan att några tycker jag är en idiot får jag ta(återkommer i ett senare inlägg om det). Nu så här efteråt känner jag mig stolt över det jag visat upp. Det är ju ändå jag. Tycker utan att skryta att jag i min grupp var den som vågade säga och visa vad jag tyckte och kände. Och då är det ingen kritik mot de övriga. Har fått några vänner för livet genom serien och det känns superkul. Väl mött snart igen. Hälsningar Sami

1 kommentar:

Anonym sa...

Du framstod som en guldklimp i programmet. Din medverkan i programmet måste genererat en massa möjligheter att hitta rätt tjej för dig!

Hoppas du har ett fantastiskt härligt liv idag!

Kram Yvonne