lördag 3 november 2007

Kärleken!

Varför ska det vara så svårt med just kärleken????

Det är ju ändå det finaste som finns. Att man har nån som alltid finns där och som man vet att man kan prata om allt med. Jag saknar det så oerhört mycket. Att få gå och hålla handen eller bara se in i ett par ögon som man älskar å den personen älskar en tillbaka. Nu när höst mörkret har lagt sig över vårt fina land är det extra tungt att vara singel. Jag har ju ändå varit singel i drygt 3 år tror jag det är. Visst har man träffat några men det har alltid blivit korta strul..av olika anledningar. Nu känner jag dock att jag verkligen vill träffa någon och ha ett seriöst förhållande med.

Det komiska är dock att jag tror mig ha hittat den perfekta flickvännen men hon verkar inte se på samma sätt som jag. Tjejen jag tänker på har allt...hon är charmig, gullig, har fantastiska ögon, gillar samma saker som mig och får mig att skratta. Sen att hon är världens snyggaste tjej gör ju inte saken sämre. Hon kan titta på mig å totalt läsa hur jag tänker. Och bara hon tittar på mig ler jag så där fånigt. Bara jag tänker på henne blir jag glad. Dock vet jag ju förstås inte om vi skulle funka som ett par men vi funkar bra tillsammans i övrigt så jag tror det skulle bli perfekt. Varför ska alltid jag bli kär i någon som inte vill ha mig...det är den eviga frågan.

Man kan ju inte styra över hjärtat och blir man kär så blir man. Dock blir det svårare och svårare för jag har försökt att stänga av känslorna men det går tyvärr inte. Jag har ju insett att hon inte vill ha ett förhållande med mig men vad gör man om man inte kan sluta tänka på henne????
Har försökt att dejta andra tjejer men varje gång har jag suttit å tänkt på henne istället och jämfört. Låter kanske sjukt men så är det. Hon har i mina ögon verkligen allt. Vem är denna kvinna kanske ni undrar..ja du..det tänker jag inte avslöja ännu men kanske nån dag säger jag vem hon är...

Ja det kanske inte vart mitt mest positiva inlägg men kände för att skriva av mig lite...Många kramar Sami

1 kommentar:

Pinglan sa...

Man ska ha negativa inlägg oxå :) och om hon inte ser värdet i dig så ska du glömma henne, hon är inte värd dig! Tro mig. Jag har varit med om mycket...jag avslöjar inget till någon :)