onsdag 14 november 2007

Mot nya mål.


Nu har jag då bestämt mig.....

Ja vadå undrar man säkert...
Ska börja träna seriöst... har ju gått å degat ner mig under sommaren/hösten.
Så nu är det till att ta fram löparskorna och bege sig ut. Till sommaren ska jag ha bra kondis..så är det bestämt.

Men det kommer inte bli lätt. Är så svårt att gå ut själv och springa men nu har jag gett mig faan på att ta tag i det. Å känslan efteråt är ju så bra.

Så vad har mer hänt sen sist....
Ja du...inte så mycket....veckan med barnen bara rusar förbi....det känns som den går mycket fortare än den utan barn. Dock ska sägas att veckan med barnen är den man alltid vill ha. Se sina barn växa upp är så himla underbart. Bara man tittar på dem mår man så himla gott.

Annars har jag ju suttit en del vid datorn. Så lätt att fastna på dessa dejting-sajter. Och det finns en hel del trevliga människor där ute. Som liksom jag söker den stora kärleken. Men ännu har jag inte träffat nån irl....och vet inte om det kommer ske heller.

Igår fick jag dock flera mycket goda råd av en person. Rådet var att inte leta utan njuta av singel livet och sedan när man minst anar det så kanske man träffar nån.
Och personen har ju rätt. Så dåligt är ju inte livet som singel. Man kan göra vad man vill och när man vill. Så nu till löfte nummer 2. Njut av livet. Lev varje dag som om den vore din sista.

Sist men inte minst ska jag ut och resa i helgen. Kan inte avslöja vart och vilka jag ska träffa men lovar lämna en utförlig rapport på Söndag kväll.

Sköt om er därute och glöm inte göra snöänglar...hihi..

Många kramar Sami

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack for intiresny Blog