lördag 10 november 2007

Meningen med livet...


Vad är meningen med livet? Vi lever ju ett kort tag på denna underbara jord och glöms säkert bort rätt fort då vi gått vidare. Min mening med livet har alltid varit att skaffa barn. Då jag nu har 2 underbara söner är ju frågan vad nästa steg är? Har alltid drömt om det typiska svenssonlivet....radhus, många barn, vara gift, hund och Volvo ...hela kittet ha ha....

Men som jag skrivit om innan...hur hittar man en livskamrat? För det är ju typ det enda jag saknar just nu. Jag har 2 underbara söner, bor bra, har underbara vänner och ett ok jobb. Ska det vara så svårt för just mig att hitta någon? Det måste ju finnas en tjej därute som vill leva med mig. Jag tycker ju att jag har en hel del bra kvalitéer som kille. Är snäll, romantisk, charmig, gillar att lyssna och är barnkär. Oj vad man skryter nu då.... Men är det ingen som ser det?

Jag har genom åren alltid haft lätt att prata med tjejer. Men mitt problem är att jag bara blir kompis med dem. Jag är nog för snäll. Mig vill man ha som kompis. Jag ställer alltid upp, är en god lyssnare och tror jag är rolig att umgås med. Men det är samtidigt en svaghet. Tjejerna är helt enkelt nöjda med att bara vara kompis med mig istället för att se mina sidor som en blivande pojkvän. Ibland känner jag mig bara som nån som är bra att ha så länge man inte själv hittar nån. Visst kan man vara vänner, inte det jag menar....

Men jag kanske måste ändra mig lite. För det är ju inte fler vänner jag vill i första hand utan en livskamrat. En tjej som man kan prata om allt med. Dela allt med. Hon måste ju finnas där ute. Har ju varit singel ett bra tag nu och känner verkligen att det är dags att hitta någon. Så hur gör jag....det är den stora frågan....

Ja som ni märker så går sökandet vidare...har någon nått bra tips är det bara höra av sig...Kram Sami

Inga kommentarer: