onsdag 5 mars 2008

Filmpremiär.

Igår var jag på förhandsvisning av den nya Rambo-filmen. Filmen var bra, var djupare än jag hade förväntat mig. Det bjöds på tilltugg, öl och shots.

Dock tog jag det lugnt med gratis-drickat. Det var ju mitt i veckan och man skulle ju upp tidigt imorse.

Det som var oväntat var hur många fotografer det var där. Det måste ha ökat extremt mycket på sista tiden. Förut var det 4-5 fotografer som ville ha bilder medans det nu var uppemot 20-25 st. Det kom en hel del kändisar och det är ju alltid kul att se dem. Fanns även en hel del vackra kvinnor att vila ögonen på. Let´s dance gänget var det många ifrån. En av dem såg väldigt vilsen ut i den stora staden hihi....

Tror att filmen kommer bli sedd av väldigt många. Enligt mig är den helt klart värd ett besök.

Till sist..idag sken solen värmande..man fick en känsla av vår...gud vad man längtar efter värmen och sommaren.

Kram på er // Sami

Inga kommentarer: