lördag 1 mars 2008

Veckan i Göteborg!

Då har jag varit nere i Göteborg på kurs.
Eftersom jag börjat nytt jobb och vårat huvudkontor ligger i Göteborg tillbringade jag 1 vecka där nere. Det var en mycket lärorik vecka då jag lärde mig mycket om mitt nya jobb.
Måste även säga att alla där nere är supertrevliga. De försökte dock tråka mig för jag bor i sthlm men det är den vanliga avundsjukan ha ha..

Sedan stannade jag kvar över helgen och gick ut och partade lite. Var trevligt träffa en del folk där nere. Men på söndag då jag kom hem kände jag ändå som alltid att hemma är bäst.

Saknade mina barn så klart och det är så underbart när de ska komma hem till mig igen.

Veckan som varit har vi varit på Globen och sett Djurgården spela. Sedan har det varit hockeyträningar och idag har Lucas haft kalas då han fyller 8 år på Tisdag. Han hade bjudit några kompisar och de bowlade. Var mycket uppskattat.

Ska skriva ett lång inlägg om dagens melodifestival nu.
Så ha det så bra så länge...kramar Sami

Inga kommentarer: