onsdag 5 mars 2008

Melodifestivalen och Linda Bengtzing!

I lördags var det den sista delfinalen i Melodifestivalen. Och äntligen var det klass på tävlingen igen. Det var flera bra låtar och det kändes som denna deltävlingen verkligen var "dödens grupp".

Att Charlotte Perelli skulle gå vidare tog jag för givet då hon alltid har bra låtar då hon ställer upp.

Men vad som däremot var spänt var att se hur det skulle gå för Linda Bengtzing.
Hon har ju varit en favorit ett bra tag för mig. Hon är söt, sprallig och har underbara ögon. Snygg helt enkelt. Verkar vara jordnära och ha båda fötterna på jorden trots all kändisskap. Man blir glad då man hör henne.

Och vilken bra låt. Man rycktes med direkt och hon har ju sån grym utstrålning. Tycker det var ett superbra framförande av låten. Hon äger hela scenen och det var en stor glädje då hon gick vidare till Globen. Hon har alltid min röst.

Så nu ser jag fram emot finalen då det kommer bli tufft men jag tror och hoppas hon har en bra chans att vinna hela tävlingen.
Tror den låten skulle klara sig riktigt bra i den stora tävlingen.

Kram på er där ute och en speciell kram till Linda....// Sami

Inga kommentarer: