söndag 16 mars 2008

Veckan som gått....


Så har ännu en vecka med mina barn rullat på.

Vardagarna har som vanligt varit fulltecknad med jobb och sedan massor av idrottande.
Så himla roligt se dem idrotta. Det får dem att lära sig kamratskap, gemenskap och mycket glädje.

I går var Lucas på hockeyturnering i Märsta. De spelade 5 matcher och vann allihopa.
Hela laget kämpade på bra och hade ett mycket bra passningsspel. Lucas gjorde en hel del mål även om inte det är det viktigaste men det är ju extra roligt då ens egna söner gör mål eller slår en fin passning. De vann hela turneringen och fick en stor fin pokal. Alla i laget var mäkta stolta efteråt och så klart lite trötta med.

Sedan på kvällen såg vi melodifestivalen och som väntat vann C.Perelli. Rätt bra låt även om jag självklart höll på L.Bengtzing som jag tycker är mer schlager. Linda slutade till sist på en 5:e plats, vilket känns sådär... Tycker låter var bäst i hela tävlingen och Linda äger ju scenen....

Idag var det hockeyträning och simskola på programmet. Där emellan vart det mycket skratt å lek. Fick ett par jättefina teckningar som Lucas å Alexander gjorde idag...Tack för att ni finns!

Så nu e det som vanligt lite tomt och ensamt hemma. Men så är det ju.
Nu vecka imorgon och då känner jag på mig det kommer hända saker....håll ut på bloggen så får ni veta...

Sköt om er där ute...Kram Sami

Inga kommentarer: