tisdag 14 oktober 2008

Hinner man med allt man ska?

Har hört att för att nån ska läsa en blogg bör man skriva varje dag men vad ska man skriva då?
Jag har som motto att skriva då jag verkligen har något att berätta eller säga. Det känns bäst för mig. Nu har det varit mycket nya serier på TV och jag är väldigt svag för just svenska serier.
Älskade Maria Wern- främmande fågel med Eva Röse. Väldigt bra och även fint då man fick se mycket av underbara Gotland. Har ju varit några gånger på Gotland och det är verligen en helt underbar plats. Känns nästan som man åker utomlands då man reser dit. Tänk att bo så? Så vacker stad med muren som ännu omger staden. Kanske inte lika härligt på vintern men den har nog också sin charm. Känner att jag snart måste besöka Gotland igen. Den serien var mycket spännande och riktigt sevärd. Så har du inte sett den så tycker jag absolut du ska se den.
Sedan är ju Eva Röse fantastiskt vacker hehe...gör ju inte saken sämre.

Så ibland känns det inte som man hinner med bloggen, jag tycker det är roligt att skriva och tror jag är hyffsad på det. Skriver nog mest för det är kul och så hoppas man ju allid att någon själ där ute läser.

Imorgon tänkte jag blogga om årets tv-program...för det är Färjan. Vilken serie...I love it.....

Nu är det dags för Thé här....
Kram Sami

Inga kommentarer: