söndag 20 september 2009

En vecka utan barnen.

Så har ännu en vecka utan barnen passerat. Har gjort en hel del nytta här hemma. Barnens rum börjar bli helt färdigt och sedan har jag sett på flera filmer denna vecka.
Även TV har det blivit och Idol följer man ju. Blir massor av skratt när man ser det programmet men nu när de ska gallra bort de flesta blir det väldigt intressant att se vilka som går vidare till själva tävlingen. Tycker det finns en hel del talang och jag hoppas mina favoriter går vidare.

I övrigt har jag mest tagit det lugnt och vilat både kropp och själ. Det är dock så underbart nu på hösten då man kan tända ljus och bara mysa i soffan. Tror jag nämnt det tidigare hehe.

Helgen vart oväntat lugn faktiskt.
Fredag kväll tog jag nån öl hemma och bara lyssnade på musik och lite TV.
Lördag var jag ute en sväng i det magiskt vackra vädret för att sedan på kvällen se en film och avslutade kvällen med lite musik på datorn.

Idag söndag har jag sett på massor av fotboll. Först vann äntligen Djurgården igen då man slog BP med solklara 4-1 och ännu finns det en liten liten chans att klara det allsvenska kontraktet. Sedan såg jag det "heta" derbyt mellan United-City och det var en galet bra match.

Nu väntar jag på mina barn som äntligen ska komma hem igen. Som man har längtat. Ska bli spännande att höra hur deras vecka har varit.

Kram Sami

Inga kommentarer: