söndag 13 september 2009

Vilo dag är Söndagen.

Idag Söndag har det varit en väldigt lugn dag här hemma. Barnen har varit ute på gården och lekt med sina kompisar och jag har mest vilat mig. En riktigt lat dag med andra ord.
Är skönt att ha sådana dagar ibland.
Lite nytta har jag ändå gjort idag. Tvättat å dammsugit har det blivit. Så nu är det riktigt rent och fint här hemma.

Som alltid är det lite extra jobbigt då barnen åkt till sin mamma och det är sådär tyst här hemma. Men det är ju som det är med den saken och snart är de här igen.
Längtar redan väldigt mycket efter barnen.

På kvällen såg jag den nya serien på TV4 och den var ju rätt bra men vad hade de gjort med ljudet? Såg ut som om det var dubbat och det drar ju ner betyget kraftigt.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite.
Sov gott på er.
Kram Sami

Inga kommentarer: