söndag 6 september 2009

Hösten.

Har ju tidigare varit inne på det men det kan inte nog påpekas hur vackert det är när det blir höst. Ännu har inte löven bytt färg men jag gillar faktiskt när det blir lite mörkare på kvällarna så man kan tända lite ljus och krypa upp i soffan.

Det enda som saknas är väl kanske en flickvän men det lär ju inte ske haha. För jag har ju lagt det åt sidan för tillfället. Nu ska jag inte "jaga" någon ev. flickvän utan låta kärleken komma till mig. Känns mycket bra att ha tagit det beslutet då jag alltför länge just "jagat" kärleken.

Kanske på sin plats att även be om ursäkt för att jag till någon kvinna varit elak enligt henne. Men om jag inte känner att det kan bli en framtid är det bättre att avsluta och säga det så tidigt som möjligt. Det skulle jag uppskatta själv i motsatt situation.

Men det finns ju någon där ute för alla sägs det.

Lever ett underbart liv med mina härliga barn och vänner så det går ingen nöd på mig. Självklart vill ju jag också bli så där härligt kär och pirrig. Men det kanske kommer då man minst anar det?

Kram Sami

Inga kommentarer: