söndag 13 september 2009

Fredag kväll och lite Idol-tankar.

Fredag kväll vart det mycket mys i soffan med barnen. Vi åt först en härlig middag och sedan blev det lite cola å chips i soffan.

Vi såg först Idol och sedan på Kändisdjungeln, mer om den i ett senare inlägg.

Idol var det först, har förr om åren inte velat se de första avsnitten då jag tycker de är för pinsamma de som inte ens kan sjunga och bara är där för att få lite tid i TV.
Men detta år har jag kikat på Idol från första programmet. Många är ju hur urusla som helst och det har blivit många skratt i soffan. Jag förstår inte hur så många utan talang vill utsätta sig för att visa upp sig i TV. Själv är jag för usel sångare för att ens tänka tanken på att ställa upp i Idol.
Men oj så många talanger det finns där ute. Redan första programmen har jag fått flera personliga favoriter som det förhoppningsvis ska bli kul att följa under hösten.

Kram Sami

Inga kommentarer: