måndag 5 oktober 2009

En vecka igen utan barnen.

Veckan som gått har jag varit barn fri och den har faktiskt gått fortare än vanligt utan dem.
Har hunnit med en hel del som att nästan skriva klart del 3 på mina tankar om kärlek och sedan har jag passat på att njuta av det underbara höst vädret. Det är så härligt för själen att gå ute nu då alla löv bytt färg och det är så vackert ute. Då tänker jag som allra bäst.

Har funderat en hel del på många saker och det ska jag skriva om lite längre fram tror jag.
Annars har jag tyvärr fått se Djurgårdens fotbollslag förlora ett derby igen och sedan bara kryssa mot Trelleborg så nu blir det superettan nästa år och det är en stor skandal hela säsongen. Hur kan man ligga sist? Och varför är alla skadade mest hela tiden?
Det kommer bli många tunga år nu med fotbollen.

Då jag inte deppat eller blivit arg för fotbollen har jag myst i soffan med tända ljus och bara mått gott.
Det hopppas jag du med gör som läser detta och att du verkligen njuter av den fina årstiden som vi har just nu.

Kram Sami

Inga kommentarer: