fredag 1 februari 2008

Fredag i Katrineholm med Barbados.


Förra fredagen var jag i Katrineholm. Var där för att träffa en väldigt trevlig person och vi förfestade först hos några av personens vänner. Det var mycket trevligt...god dricka, tilltugg och roliga samtalsämnen.
Efter förfesten begav vi oss till utestället Safiren där Barbados skulle spela.
Vi kom dit vid 23-tiden. Var ingen kö så vi kom in utan att att behöva frysa. Väl inne gick vi ett varv runt då jag aldrig varit där. Märk om min stora förvåning då det börjades tissla och pekas. Jag som trodde det hade lagt sig numera. Men folk kommer tydligen ihåg att jag dejtade i höstas. Ja hur som helst så kom några fram och de var väldigt trevliga. Så det stör mig ej så mycket. Så länge de är trevliga förståss haha....

Sedan började Barbados spela och det var en mycket bra spelning. Har ju gillat dem sen Magnus Carlsson sjöng i bandet då min favoritlåt är: Världen utanför. Numera har de en väldigt ung sångare. Men han var mycket bra. Dock inte i M.Carlsson.klass...

Tycker de spelar väldigt bra och får med sig publiken. Så kvällen var mycket lyckad. Hade superskojj. Drack inte så mycket då jag skulle upp och köra hem till Sthlm redan på förmiddagen dagen efter. Men visst var jag uppe på dansgolvet lite ändå....

Var riktigt kul se dem spela live...det vill jag absolut göra fler ggr.

Såg ut som många hade väldigt trevligt på Safiren i Katrineholm.

Hoppas få återvända dit snart...
Kram där ute//Sami

Inga kommentarer: