söndag 17 februari 2008

Tankar sen sist....

Så vad har hänt sen sist jag skrev i min blogg?

Ja det har faktiskt inte hänt så himla mycket. Har börjat på nytt jobb, vilket är helt underbart. Trivs redan kanon och tror det kommer bli mycket bra det här. Ska sköta ett hämtlager/kundtjänst och då jag jobbat med lageryrket nästan hela mitt yrkesliv så kommer detta passa mig perfekt.

Sedan har jag också hunnit med att ha influensan vilket varit mindre roligt. Hög feber, genomförkyld och allmänt hängig. Dock e jag på bättringsvägen nu och förhoppningsvis lär det ta många månader innan jag e så sjuk som jag just varit.
Det tråkigt är att även mina barn varit sjuka. Så vi har alla 3 varit sjuka och mycket dåliga. Sånt är aldrig roligt men de har trots ont inte gnällt och mina barn e verkligen underbara. Varje dag tillsammans med dem är det bästa som finns i livet.

Träningen har legat nere såklart men så fort jag e frisk igen ska den återupptas.

Idag söndag håller jag på att packa lite. Ska vara nere i Gbg på utbildning hela veckan och det ska bli kul att få lära sig fler saker. Ska även försöka hinna med att hälsa på ett par goda vänner då jag ändå är där nere.

Ha en underbar vecka// Sami

Inga kommentarer: