tisdag 12 januari 2010

En händelse rik Lördag!

Uppe med tuppen i ottan som vanligt. Klockan ringde redan 0645 då det var träning för Alexander och är man materialare så är man. Då måste man vara närvarande på träningarna. De enda träningar jag missar är de vardagar då jag inte har barnen å jobbar kväll. Annars är jag alltid där.

Träningen gick kanon och alla kämpade på bra.

Efter träningen skjutsade jag hem Alexander till hans mamma och jag åkte hem till mig. Åt lite frukost och började så smått förbereda inför kryssningen.

La fram kläder, strök lite skjortor och packade väskan.

Sedan satt jag och lyssnade på musik vid datorn ett bra tag. Självklart blev man törsig så jag tog första ölen nån gång efter 1300 om jag minns rätt.

Sedan efter 2 öl tog jag min första drink. Den var riktigt god!

Eftersom alla jag skulle åka med kom i bil, men 2 olika bilar så lovade Henrik att plocka upp mig på väg till terminalen. Väldigt snällt måste jag säga.

Så jag inväntade honom och när han sedan dök upp började resan.
Och vilken kryssning det blev sen.

Men det skriver jag mer om i nästa inlägg.

Kram Sami

Inga kommentarer: