måndag 11 januari 2010

Nyårsafton med barnen.

Denna nyårsafton firade jag lugnt och stilla hemma med barnen. Det är både härligt, mysigt och ganska skönt att fira just nyår hemma.

Det var en väldigt vacker dag med kallt väder och snö.

Vi begav oss ut en sväng för att handla mat till kvällen och självklart fick barnen önska mat så det blev Tacos.

Himla gott som alltid.

Vi dukade upp ett ordentligt bort med alla tillbehör och åt både länge och väl.
Tacos är ju en sån rätt som man kan äta hur mycket som helst av.

Efter maten satte vi oss väldigt mätta och nöjda i soffan och kikade på junior-VM. Perfekt att se hockey hemma med killarna.

Lucas orkade vara vaken till 24 medans Alexander somnade vid 2245 ungefär. Efter vi skålat in det nya året somnade vi trötta men väldigt glada.

Detta år har jag bestämt mig för att inte ha några nyårslöften alls utan jag ska leva mitt liv precis som jag känner för och vill. Vill inte ha en massa löften hängande över mig. Att jag behöver börja träna ska inte bli något betungande utan något roligt.
Därav inga löften detta år.

Dock tror jag att 2010 kommer bli om möjligt ett ännu bättre år än 2009 som var fantastiskt på många sätt.

Ser fram emot det nya året med öppna ögon.

Kram Sami

Inga kommentarer: