onsdag 13 januari 2010

Sami 36 år.

Tänk att man redan är 36 år gammal. Det känns faktiskt inte som att jag är så gammal men passet ljuger ju inte så man är väl i den åldern.

Jag tycker det är härligt att åldras så det är inget problem men jag känner mig yngre i sinnet. Man kanske inte är äldre en man gör sig?

Då jag kom hem hade jag fått massor av gratulationer på FB och det värmde självklart hjärtat.

Dock fick 2 gratulationer mig att må extra bra. Först såklart när mina barn kom hem till mig igen och jag fick 2 jättekramar och pussar. Det är den finaste present jag någonsin kan få. Då mina barn önskar mig grattis. De betyder allt för mig.

Sedan fick jag ett väldigt fint grattis på FB av en alldeles speciell gammal vän som gjorde mig rörd. Det hon skrev berörde mig djupt och var väldigt fint. Hon får mig alltid så glad och jag kan inte med ord beskriva hur glad jag är över att vi fått kontakt igen. Och nej jag har inte några kärleks känslor för henne. Hon är en väldigt ödmjuk, snäll supergo kvinna som jag är väldigt stolt att ha som vän. Att vi fått kontakt igen är verkligen hur kul som helst. Och att hon kom ihåg då jag fyllde år gjorde mig väldigt rörd. Stort tack..du vet vem du är!

Vart en väldigt lugn födelsedagskväll då jag var ganska trött efter kryssningen så jag och barnen passade på att mysa lite i soffan innan de skulle sova.

Ser fram emot vad detta år kan ha med sig.

Kram Sami

Inga kommentarer: