lördag 5 juli 2008

Inflyttningsfest...

Igår var jag på en väldigt trevlig inflyttningsfest....ja igenligen skulle jag inte vara där men vart inbjuden rätt sent. Var full fart och väldigt trevlig stämning då jag dök upp. Var en sån skön svensk sommarkväll igår med fin himmel. Tessan och Peter har flyttat in i en jättefin lägenhet med stor balkong och lägenheten var bra planerad. Vart några glas vin och några öl, sådär lagom. Träffade en hel del trevliga människor och en privat fest är mycket trevligare än att gå ut på krogen.
Vart visst lite dans med haha....
Så tack Tessan att jag fick komma..mycket uppskattat.

På festen fick jag också några riktigt trevliga telefonsamtal....men mer än så säger jag inte nu...Hon som ringde är väldigt speciell....på alla sätt.

Nu idag(läs) lördag ska jag ner till Göteborg...
Ha det bäst där ute...kram Sami

Inga kommentarer: