tisdag 29 juli 2008

Värme i massor!

Så kom då äntligen värmen även till vårat norra land.
Typiskt att man redan har haft semester å jobbar men man hinner ju göra massor på kvällarna. I helgen som var så var jag ute en sväng på fredagen. Vart lite mer dricka än jag först tänkt mig men var riktigt trevligt. Slutade kvällen på Golden Hits där det dansades mycket hehe...

Lördag var jag först småseg men på kvällen träffade jag en vän och vi tog en underbar promenad längs vattnet i vår an vackra huvudstad. Sedan satt vi vid vattnet och pratade länge. Var riktigt trevligt och det gör jag gärna om. Älskar Sthlm och all dess vatten. Så himla vackert.

Söndag ägnades åt ångest då jag såg mitt kära Djurgården förlora ännu en gång men nu spelade de riktigt bra och jag är inte lika nervös längre. Snart måste vändningen komma.

Veckan har ägnats åt att jobba och på kvällarna har jag lyssnat mycket på musik. Är barnsligt förtjust i M.Ugglas senaste låt. Den påminner mig om min uppväxt i Salem. Kanske berättar mer om det i ett senare inlägg.

Har varit på g till medis nån kväll men inte blivit av ännu. Kanske bäst att vila upp sig inför helgen. Har på känn att den kan bli hård.

På Fredag bär det av med Viking Cinderella för en 24-h kryssning...och ska försöka följa upp det med att orka med att gå ut även på lördagen. Men törs inte lova något...man är ju inte 20 år längre hihi.

Njut av värmen och lev livet..
Kram Sami

Inga kommentarer: