onsdag 10 december 2008

Dags för kryssning!

Snart är det dags för kryssning igen.
Japp, man måste ju åka med båten man följt hela hösten. Vi pratar om Viking Cinderella. Ska åka kryssning den 27 december så läser du detta och vill åka med så hör av dig.

Jag ska åka med en "kändis" hihi. Ska bli väldigt trevligt att återse Henrik från Ensam mamma söker serien. Vem då tänker ni? Jo killen som iklädd en gräslig grön-vit tröjja ska skjuta en fotboll i mål från 5 meter men missar 3 ggr i rad haha. Hur som helst så ska vi åka denna kryssning och det ser jag fram emot. Dels för att vi ska ses igen och så för att man får åka båt igen.
Det jag inte visste då vi bokade denna kryssning var att det tydligen är singelkryssning på just denna avgång. Höll på att skratta ihjäl mig då Henrik berättade det. Vi valde just denna resa för att vi båda är lediga då. Men nej, jag skall inte vara med på någon speed-dejting på båten.
Har ju ett väldigt gott öga till en väldigt söt och charmig kvinna. Dock är jag inte kär eller något men denna kvinna är jag helt klart intresserad av att lära känna mer.
Så jag ska ägna denna kryssning åt lite party och mycket surr med Henrik. Måste ju höra hur livet ter sig för "kändisen" hihi....

Undra om många åker för att singel-kryssa? Det skall jag forska mer i. Lovar återkomma med rapport efter resan.

Det tråkiga är att inte bartendern Håkan jobbar. Det hade ju varit så himla skojj om han skött baren men tyvärr är han ledig då.
Hans kommentar "inga konstigheter" är ju redan en klassiker.
Ska börja göra den jag med haha.....

Just det...är nästan klar med min krönika om Djurgården´s fotbollsäsong. Ja jag vet att den dragit ut på tiden men mycket har hänt och jag är faktiskt fortfarande förbannad.

Siktar på att ha den inne här senast i helgen.

En fråga till du/ni (om nu någon läser denna blogg). Vad läser ni helst om?
Ge mig tips om vad ni helst vill att jag ska blogga om, svar mottages tacksamt.

Stor kram Sami

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska bli riktigt kul att åka med dig....hoppas du kommer ha det lika kul som jag, en gårdare och en bajare.....fan va kul det ska bli!