onsdag 17 december 2008

Sjukdom!

Det har inte hänt så mycket sedan helgen.

Fick hem barnen i Söndags kväll och då var Lucas febersjuk och hade även hosta.
Så när jag vaknade på Måndag morgon och skulle gå med Alexander till skolan så var även jag sjuk.
Så jag och Lucas har legat hemma sjuka medans Alexander varit i skolan varje dag. Lucas har läst lite böcker och spelat lite tv-spel. Jag har mest vilat och försökt kurera mig. Lite glass har vi ätit men jag har haft svårt att få i mig något överhuvudtaget. Då jag får feber är jag inte alls hungrig och sedan har min hals fallerat totalt. Det gör väldigt ont varje gång jag skall svälja men hellre sjuk nu än på julen.
Ska försöka återgå till jobbet imorgon bitti.

Snart är det nedräkning för kryssning del.1 också. Den går av stapeln den 27:e december med Viking Cinderella. Vill du åka med är det bara höra av sig.
Ju fler desto roligare.

Och tankarna på den speciella kvinnan fortsätter och blir fler å fler. Hon är väldigt charmig, snygg, trevlig å godhjärtad.

Ha en riktigt trevlig kväll// Sami

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmmm, den 14.e kände du inte alls mig så då är det inte jag som golvat dig med min charm iaf...