onsdag 31 december 2008

Fest hos Vicky!

Så efter julafton tog jag det lugnt på juldagen och då kom barnen mamma och hämtade dem på morgonen. Då var det hennes tur att fira jul med dem. Så jag pysslade lite hemma och såg en å annan film i soffan.
På kvällen så fyllde Vicky år. Det är Tobbe i innebandylagets tjej. Så jag följde med hem till dem och där var vi ungefär 12 personer som hade trevligt. Vi drack goda drinkar och så tvingade Tobbe mig att spela nått dansspel på en matta. Kul men väldigt svårt. Såklart ville Tobbe tävla mot mig och jag får skylla förlusten på att jag aldrig provat det förut.
Sedan begav vi oss in till söder till en krog som hade rätt mysiga lokaler och dansgolv. Tog det ändå rätt lugnt men några drinkar vart det där med.
Avslutade med att följa med dem hem på efterfest och där var vi lite färre än på förfesten men kände mig rätt trött så jag åkte hemmåt. Tror jag var hemma runt 0400.

Var inte supersliten dagen efter men lite kände man av det.
Gjorde lite ärrenden den dagen och avslutade kvällen framför tv´n.

Var väldigt trevlig förfest och oftast är ju dem just allra roligast.

Kram Sami

1 kommentar:

Anonym sa...

Kryssning sista helgen i februari!! :) Join!