torsdag 23 juli 2009

En rolig helg.

Resten av helgen med barnen var rätt rolig. De har så härlig humor och kan ibland säga de mest roliga saker så denna helg innehöll väldigt mycket skratt.

Vi var mest hemma och tog det lugnt och barnen var ute mycket och lekte. Det gäller att passa på nu när de är lediga från sina idrotter för snart börjar det igen med alla träningar och då finns det inte lika mycket tid för lek på gården.

Både jag och barnen har börjat längta efter ishockeyn som båda spelar. De för att de verkligen älskar den sporten och jag för att jag också älskar ishockey men främst för att det är så himla roligt att se dem träna och spela.

Söndag kväll var som alltid lite jobbig då det blir så tyst och tomt här hemma men jag roade mig med att se "The Hangover" som var mycket rolig. Så jag skrattade gott många gånger under den filmen. Den kan jag varmt rekomendera.

Ciao Sami

Inga kommentarer: