torsdag 23 juli 2009

Hos storesyrran och grilla.

På fredag eftermiddag åkte jag och barnen hem till min storesyrra och hennes familj för de skulle grilla. Sånt tackar man ju självklart aldrig nej till.

De har en väldigt fin och mysig gård där hon bor och det har redan blivit lite av en tradition att hon å hennes super trevliga grannar grillar. Har ju skrivit om en sådan tidigare. Nu hade jag med mig barnen och det är extra roligt. Så mina barn började nästan genast att leka med några av syrrans grannars barn.
Vi bjöds på grillade hamburgare i den varma solen. Väldigt mysigt att sitta och äta grillat i solskenet.

Var många skratt och glada skämt under hela kvällen. Lilla Sebastian som är Titti´s yngsta barn har blivit så stor redan tycker jag. Han var inte lika blyg denna gång utan det var full rulle även på honom.

Jag och barnen stannade till efter 21.00 men sedan var det dags att åka hemmåt. Extra skönt nu när man har bil då man bara behöver sätta sig i bilen och köra hem. Väl hemma somnade både jag coh barnen rätt fort efter en väldigt trevlig kväll.

Kram Sami

Inga kommentarer: