söndag 12 juli 2009

Trevlig middag.

Lördagen sov jag först ut länge. Vaknade faktiskt redan vid 0830 men somnade om och sov sedan till 1030 och vaknade då rejält utvilad. Tog en tur till lite affärer under dagen och kikade mest.

Sedan hem för att förberede middagen. Hade bjudit hem en god vän på middag och lite film tittande. Vi såg Walk the line som är en mycket bra och sevärd film. Efter det lagade jag till middagen. Det blev färsk pasta med skaldjur och sallad, till det lite vitlöksbröd. Meningen var att vi skulle äta efterätt som bestod av rabarberpaj men det åt vi redan innan då vi fikade. Sötsaker först he he.

Efter middagen såg vi lite på TV innan min vän åkte hemmåt. Själv tog jag några öl och fastnade här framför datorn där jag lyssnade på en mamma fina vackra låtar.
Musik förgyller verkligen livet. Man har så många härligt minnen till vissa speciella låtar.

Vart rätt sent då jag var tvungen att lyssna på massor av låtar så kom inte i säng vid 3-tiden i natt.

Men somnade med ett leende på läpparna.

Kram Sami

Inga kommentarer: