torsdag 23 juli 2009

Ny vecka.

Under denna vecka har faktiskt inget alls hänt som jag känner att jag vill skriva om utan det rullar på som vanligt. Inte för att det är något negativt utan jag trivs otroligt bra med mitt liv.

Jag försöker se det positiva i livet och inte deppa ihop. Varför gå och vara sur och bitter när man har ett så kort liv?

Det ända som gör mig lite deppig är Djurgårdens dåliga spel i allsvenskan. Det gör ont att se dem förlora gång på gång och jag börjar allvarligt tro att det kan sluta med att vi åker ur allsvenskan. För trots att vi senast bara förlorade med 1-2 hemma mot Elfsborg så är det ofattbart hur många och framförallt enkla mål vi släpper in. Det känns som motståndarna gör mål på minsta lilla chans medans vi får kämpa väldigt hårt för att ens få en målchans. Men sådant jämnar alltid ut sig och fakta är att vi inte är bättre än tabellen visar. En tabell ljuger aldrig. Börjar vi inte vinna snart så blir det superettan nästan år. En hemsk tanke, jag vet!

Kram Sami

Inga kommentarer: