torsdag 9 juli 2009

En vecka med regn.

Denna vecka har jag inte haft så mycket att skriva om tycker jag. Det har varit mest regn och rusk hela veckan. Även om jag tycker att det är mysigt att sitta inne och höra regnet slå mot fönstren. Det känns behagligt tycker jag och när man sedan går ut känns luften så härligt frisk å go.

Har försökt att lägga mig i skaplig tid om kvällarna även om det gått si så där med det. Igår somnade jag på soffan och vaknade inte förens rätt sent och då var det bara att gå och släcka och borsta tänderna och sedan krypa ned i min underbart sköna säng.
Apropå den så är den helt himmelskt härlig att sova i. Man sover verkligen som en kung i den. Vaknar alltid pigg och utvilad i den.

Idag är det redan Torsdag och snart är det helg igen. Gud vad veckorna rullar på fort. Ska kanske göra ett besök på IKEA imorgon för att se om de fått in något nytt fint till hemmet.

Önskar er alla en riktigt trevlig kväll// Sami

Inga kommentarer: