söndag 23 augusti 2009

Ännu sjuk.

Ja denna veckan lär ju inte gå till historen som den mest aktiva i mitt liv. Har ännu feber som först är hög...sedan sjunker och igår Fredag var den hög igen och en förkylning som vägrar ge med sig.

Så jag har knappt orkat sitta vid datan utan har tillbringat mycket av min vakna tid i soffan med att aningen se på friidrotts-vm eller sova. En och annan film har det också hunnits med.

Såg nyss Män som hatar kvinnor. Gud så bra den är. Låg på helspänn i soffan och det var sjukt spännande och mycket bra handling hela filmen igenom. Grymt bra skådespelare rakt över. Den bara måste ni se.

Tidigare idag såg jag filmen Defiance och vart så betagen av denna sevärda men också hemska film att jag faktiskt fällde ett par tårar i filmen. Den är väldigt gripande och får en att tänka till. Ännu ett måste men se den. Även om den är hemsk och gör en sorgsen så är det en film man inte bör missa.

Nu sär in på natten mår jag lite bättre igen och hoppas ju att jag snart är helt frisk. Vill kunna vara ute och promenera eller träffa vänner eller bara ta en tur på stan. Ja som ni förstår finns det mycket man vill göra.
Men fokus ligger på att bli frisk.
Har en del spännade saker att se fram emot i höst.
Och imorgon kväll kommer mina barn. Längtar så mycket efter dem.

Kram Sami

Inga kommentarer: