måndag 10 augusti 2009

Gröna Lund.



Vart även ett besök på Gröna lund med Alexander. Han fick helt och hållet välja vad vi skulle åka så det var bara för mig att följa med.
Vi började den underbart soliga och varma dagen med att åka Vilda Musen. Sedan åkte vi allt som Alex får åka och några av dem flera gånger. Så underbart att se glädjen i sina barns ögon när de skrattar å har roligt.
Lucas var ju inte med utan upptagen med sitt hockeyläger så Alex fick lite egen tid med mig. Stora delar av besöket gick ju självklart åt till att åka alla roliga åk attraktioner men vi han även med att äta glass i solen och spela lite på olika chokladhjul men tyvärr hade vi ingen lycka med oss.
Var väldigt mycket folk denna dag på Grönan men inte superlånga köer.
När vi nästan var på väg att åka hem mötte vi min syrra och hennes ex och deras lille son Sebastian.
Utan att jag visste de skulle dit. Snacka om liten värld. Var himla roligt att hälsa på dem.
Efter besöker på Grönan åkte vi för att hämta upp Lucas. Lucas blev hämtat av sin mamma på Hovet och sedan mötte jag och Alex upp dem på vägen så att Lucas bara kunde byta bil till våran.
Jag och barnen åkte nöjda och glada hem. För Lucas hade minst lika roligt på sitt läger som vi på Grönan. Så mycket älskar han hockeyn. Det gör ju Alex med förstås men han är ännu för ung för att få gå på hockeyskola.

Kram Sami

Inga kommentarer: