onsdag 19 augusti 2009

Veckan som varit.

Har inte skrivit här inne på en tid och det beror delvis på att det ju är friidrotts-vm på tv varje kväll och dels på att jag är sjuk.
Ja det kanske är dåliga bortförklaringar men jag är ju rätt sportintresserad så självklart följer man friidrotten på TV varje kväll.

Sedan jag senast skrev så har jag funderat och tänkt massor. Det är mycket om kärlek och relationer och det inlägget ska jag försöka orka skriva in imorgon. Det blir ett ganska långt inlägg då jag redan skrivit ned det på papper men pga sjukdomen inte orkar skriva in här på datorn. Men håll ut det kommer.

Sjuk ja...det känns ju lite märkligt att ha hög feber och vara genomförkyld då det är strålande sol och värme ute. En högst märklig känsla men jag klagar inte. Det finns de som har det mycket sämre än mig här i livet.

Har knappt ätit något på flera dagar och det känns som man sover bort dygnen, dock har jag lyckats hålla mig vaken på kvällarna framför TV´n. Sportdåre som man är ha ha.

Annars vill jag återigen uppmana dig som läser här att njuta av solen, värmen och de vackra ljusa kvällarna för snart sitter man här i mörker och kyla. Ut och njut av det vackra vädret och den vackra natur vi har i Sverige.

Kram Sami

Inga kommentarer: