fredag 28 augusti 2009

Undra när man ska bli frisk?

Nu har jag gått och varit småsjuk i snart 2 veckor. Jag är förkyld och febrig. Febern kommer och går men det är som att den aldrig bryter ut på riktigt. Lite trött börjar jag bli på detta så är jag inte helt frisk efter helgen måste jag uppsöka en läkare. Annars brukar jag dra mig för det då det oftast går över av sig självt.

Men inte denna gång...kanske man fått svininfluensan? Dock har det inte börjat växa ut en knorr i rumpan så det kanske är lugnt haha....

Nu är det Fredag kväll och barnen sover sött och jag sitter här och lyssnar på lite gamla sköna svenska låtar.

En låt som går varm är N.Strömstedts låt -Bilderna av dig. Lyssna på den. Väldigt vacker och bra låt. Texten är så fin och varje gång jag hör just denna låt blir jag glad.
Den har jag en del fina minnen till.

Nu ska jag fixa det sista här innan det är dags att sova.

Lördag morgon är det tidig väckning. Klockan ringer 06.15 för Lucas har träning kl.8.00-10.00 och sedan har Alex träning 13.00-14.00 , sedan blir det nog en lugn kväll med lite god mat å mys..

Kram Sami

1 kommentar:

Sara sa...

Låter som ni har haft en härlig helg! Så underbart att tillbringa helgen så med barnen, riktigt mysig tid. Man får passa på, dom växer ju så fort. Kul å läsa din blogg =)Många kloka ord o tankar! kram