söndag 23 november 2008

Stort grattis!


Idag tycker jag vi ska hylla och ära min vän Henrik som fyller 37! Jag hade äran att stöta på denna trevliga, roliga filur under en viss sommar i Göteborg. Till en början så pratade vi knappt alls med varandra men efter en dag så började vi prata mer och mer. Vi tycker nog rätt lika och hade många och långa roliga diskussioner på ett hotell. En och annan öl vart det också. Tur att inte våra samtal kom med i sändningen haha. Då hade vi nog haft mycket att förklara. Henrik är en rätt öppen kille och har rätt roliga skämt för sig. Dock tog det ett tag innan jag förstod vad han sa. Tänk David Batra så vet ni hur Henrik pratar haha.
Hur som helst så vill jag önska ett stort grattis på födelsedagen.

Vill ni träffa denna roliga kille så lär han snart synas på Viking Cinderella...återkommer med datum...
Väl mött där....//Sami

Inga kommentarer: