lördag 31 januari 2009

Arn-Tempel Riddaren.

Jag såg den första Arn-filmen förra helgen.
Den var faktiskt bättre än jag trodde. Det var bra handling, underbart vacker miljö och jag är ju svag för svensk film.
Tycker ni skall se den om ni inte redan sett den.
Den är över 2h lång men inte långrandig.
Tycker det var både spänning, drama och en hel del romantik.
Så jag hade en väldigt trevlig kväll i soffan den kvällen.

Ska se den andra Arn-filmen ikväll tänkte jag. Är väldigt spänd på om den är lika bra.
Skådespelarna imponerade på mig i den första filmen. Den påminner lite om en av mina stora favorit filmer: Kingdom Of Heaven. Det är samma tema och under samma tidsepok (tror jag).

Om det var något som saknades så var det sällskap i soffan men det gick bra ändå ler.
Ciao Sami

Inga kommentarer: