söndag 25 januari 2009

Det pirrar i kroppen!

Ja efter jag lämnat barnen förra söndagen så blev jag sjuk. Låg hemme med feber i flera dagar och sov bort mesta av tiden.

Men mitt i veckan kände jag mig bättre och fikade då med en väldigt charmig kvinna. Japp det stämmer. Dejt kanske man inte kan kalla det men jag träffade en väldigt söt, charmig underbar kvinna som jag haft ett gott öga till länge. Det kändes faktiskt inte alls så nervöst utan vi hade det väldigt trevligt direkt. Vi satt å pratade väldigt länge. Hon är så himla underbar. Jag avgudar hennes ögon och hennes blick får mitt hjärta att slå dubbla slag. Henne vill jag verkligen träffa mer och se vad det kan bli.
Att jag e väldigt intresserad av henne förstår ni nog redan men det är många faktorer som ska stämma för att man ska bli ett par. Så jag tar inget för givet och vågar väl kanske inte släppa fram alla känslor än heller. Men hon får mitt hjärta att slå fortare. Det är ett som är säkert.

Hon är så lätt att prata med. Vi kan prata om allt och även om det blir tyst en stund känns det inte jobbigt utan även det känns naturligt.
Det känns väldigt bra redan. Är ju lite skrämmande för jag är så rädd att bli sårad.
Men man måste ju våga älska för att kunna bli älskad tror jag.

Hur som helst så har veckan varit mycket underbar. När man får sms så ler hela jag.
Hon vet verkligen hur man får mig på fall.

Så jag hoppas att detta år kommer gå i kärlekens tecken.
Men som sagt. Vi får se.
Kram Sami

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhhhh, är det mig du pratar om?
/Beundrare från förr