söndag 25 januari 2009

Shopping.

Fredag efter jobbet åkte jag en sväng till Farsta Centrum.
Jag gillar att shoppa där dels för att det ligger nära och dels så har de ett bra utbud av affärer som jag gillar.
Det som jag shoppade var kläder åt pojkarna. Åt Alex vart det ett par nya mysbyxor å strumpor å kalsonger.
Åt Lucas vart det 2 riktigt snygga tröjor å 1 par coola byxor. Är riktigt nöjd att jag lyckades handla så de vart nöjda trots de inte var med. Annars har de ju kommit upp i den åldern då de gärna vill tycka till om sina kläder. Det tycker jag bara är roligt. Det är kul att shoppa med dem även om vi inte alltid är överens ha ha.

Åt mig själv köpte jag 2 par nya jeans varav framförallt det ena paret jag e grymt nöjd med. I vanlig falla brukar jag ha svårt att hitta riktigt snygga jeans men dessa e jag sjukt nöjd med. Ska försöka få in en bild på dem under veckan så får ni själva avgöra hurvida jag har bra smak eller ej.
Köpte sedan boxen med Arn-filmerna.
Älskar ju se film och har snöat in på svenska filmer.
Så efter jag käkat lite i Farsta åkte jag hem å såg första Arn-filmen (kommer ett inlägg om den senare). Somnade faktiskt i soffan och vaknade pigg å utvilad på lördag förmiddag.

Ciao Sami

Inga kommentarer: