onsdag 7 januari 2009

Vardag igen.

Då har man jobbat igen. Var riktigt roligt att jobba igen måste jag säga.
Dock var det väldigt svårt att somna igår efter all ledighet så jag låg och läste till 02.30 imorse. Men gick ändå upp pigg när klockan ringde vid 06.15. Ut i kylan men med så vackert snötäcke på marken.
Till jobbet och där var det full rulle hela dagen. Det var lite att ta igen eftersom jag sist jobbade dagen före julafton.
Men dagen flöt på fort och smidigt.
Kom hem runt 1720 och tog det soft en stund då.
Nu på kvällen har jag strukit skjortor. Duktiga va? Ja jag var tvungen då jag aldrig kan bestämma mig inför en kryssning och då stryker jag flera olika så jag kan välja senare. Har fixat det mesta inför kryssningen redan idag eftersom jag tänkte träna innebandy imorgon ikväll. Jo jag har slutat men brukar vara med nån gång då och då för att träffa alla gamla lagkompisar igen. Det brukar vara trevligt.

Så nu ska jag lägga mig och läsa. Tror dock jag kommer somna tidigare än inatt.
Ska försöka vända tillbaka dygnet så det blir mer normala tider.
Sov gott...
Kram Sami

Inga kommentarer: