fredag 6 november 2009

Härligt med barnvecka.

Denna vecka har bara flugit förbi känns det som.
Barnen kom som vanligt i söndags kväll å då vart det mest förberedelser inför Måndagen.
Packa skolväskor och se till så att allt var klart inför den tidiga morgonen.

Sedan har det varit jobb för mig och skola för barnen. Kvällarna har ägnats åt läxor, hockeyträningar men även lite skratt och bus.
De är så duktiga på att göra sin läxor och de tycker det är super roligt att hela tiden lära sig nya saker.

Själv har jag inte orkat göra så mycket här hemma på kvällarna, är ännu rätt så dålig. Hela veckan har jag varit genomförkyld, lite hostig och dragits med lätt feber. Har ändå jobbat på som vanligt och försökt göra mitt yttersta som vanligt.
Så när vi kommit hem från träningar eller skolan och vi ätit mat så har jag fått lägga mig i soffan medans mina snälla, underbart rara barn "tagit" hand om mig. Hämtat vatten och varit extra snälla.
De är så gudomliga mina älskade barn.

Så veckan har som sagt bara flugit förbi känns det som.

Nu är det redan Fredag och man börjar må lite bättre.

Kram Sami

Inga kommentarer: