söndag 1 november 2009

Livet rullar på som vanligt.

Ja det gör det tycker jag. Livet rullar på och jag trivs väldigt bra med mitt liv. Bor bra, har ett bra jobb och underbara barn.
Hemma håller jag på att finslipa det sista innan jag e nöjd. Det är lite i hallen och i mitt sovrum som ska fixas. Sedan kommer man säkert komma på fler saker efter hand men det är ju roligt att man gör om hemma.

Man ska aldrig låta det förfalla eller bara vara tycker jag. Det kan räcka med att man byter matta eller gardiner för att rummet ska ändra karaktär.
Så pyssla hemma är alltid lika intressant och roligt.

Annars händer inte så jätte mycket faktiskt.
Har helt slutat gå ut på krogen och minns inte när jag sist gick ut och festade i stan. De gånger jag festar är antingen då man åker på kryssning eller blir bjuden på någon fest.

Har som alltid mycket tankar om det mesta och har lovat mig själv att bli bättre på att skriva mer regelbundet här inne. Så det ska jag verkligen förbättra.

Nu är det redan Söndag kväll och barnen har kommit hem till mig igen. Det är en härlig känsla då de kommit hem igen. Lika härlig varje gång. Så nu sitter jag här och skriver av mig lite medans de sover sött i sina sängar.
Imorgon är det dags för en ny underbar barnvecka med allt vad det innebär.
Ska bli härligt att vakna upp till en ny vecka.

Kram Sami

Inga kommentarer: