söndag 1 november 2009

Roger 30 års fest.


Har ju inte haft tid att skriva på länge men nu måste jag skriva ikapp lite tycker jag.

Lördag den 10:e Oktober bar det av till Sala för att fira min brorsa på hans 30-årsdag.
Jag tog bilen och plockade upp syrran och hennes kompis på vägen till Sala.
De hade redan börjat festa innan jag kom så det vart mycket prat i bilen vill jag lova. Men det vart många skratt också.

Väl framme i Sala så tog vi det lugnt och skulle hjälpa till med de sista sakerna innan alla kom men det var nästan klart så jag tog en öl istället.
Brorsan tyckte jag skulle spela lite Guitar Hero så jag fick snällt ställa upp å lira 2 låtar. Första gick kalkon dåligt men andra var helt ok med tanke på att det var första gången jag spelade.

Efter det började gästerna anlända och det vart full rulle.

Stor present utdelning blev det och sång så klart. Tror han vart väldigt nöjd över alla fina presenter han fick.
Efter det var det full fart på festen. Själv högg jag in på ett antal goda drinkar. Mycket skratt och prat blev det och ett väldigt härligt gäng att festa med.

Efter en härlig förfest åkte alla in till stadshotellet i Sala för fortsatt fest. Där blev det massor av dans och de flesta fortsatte dricka men jag intog vatten då jag skulle köra hem dagen efter.

Så jag syrran å hennes väninna fick tillslut skjuts hem av några lokalbor och sedan stupade man i soffan. Var riktigt kallt då jag inte hade tillgång till något täcke men det funkade ok ändå.

Dagen efter fick man en riktigt god frukost och sedan rullade vi hemåt vid 12-tiden.

En väldigt lyckad och trevlig fest må jag säga.
Stort tack till Roger och Kristin.

Kram Sami

Inga kommentarer: