söndag 29 november 2009

Lite shopping.

Veckan som gått har passerat väldigt fort tycker jag. Jag jobbar ju kväll de veckor jag inte har barnen så på förmiddagarna har jag gjort lite olika ärrenden som att köpa lite nya mattor och lite saker till killarnas rum.
Har även handlat massor av mat så att man inte behöver tänka på att behöva handla varje dag. Skönt att det mesta redan finns hemma.

Det har varit väldigt mörkt, grått och regnat mest hela tiden. Mörkt då man åker mot jobbet och väldigt mörkt då man åker hem.

Ändå har veckan bara flugit förbi.

Sitter och funderar på om man skulle ta en vecka ledigt efter jul och nyår och åka till lite sol och värme. Bara att få en vecka med sol, god mat och njuta av havet gör att man lättare kan uthärda det mörker som råder över detta vackra land.
Det behöver ju inte bli så dyrt heller utan ett lagom fint hotell och sen en lugn härligt semester. Inte parta utan njuta av livet och solen. Läsa mycket och passa på att se lite av ortens sevärdheter. Det vill jag verkligen göra.

Ska kanske kika på lite resor.

Ciao Sami

Inga kommentarer: