söndag 15 november 2009

Vecka utan barnen.

Ja så har snart ännu en vecka utan barnen gått.
Den har faktiskt gått rätt fort måste jag säga. De veckor jag inte har barnen jobbar jag ju kväll så man gör sina ärrenden och fixar hemma med tvätt å sånt innan man börjar jobba.
För när jag väl kommer hem är det redan midnatt. Skönt dock att man får sova ut och inte behöver ställa någon väckarklocka. Dock brukar jag ändå vakna senast 09.00 så jag ändå hinner göra det jag nu vill göra.

Hallen börjar bli klar och nu måste jag ta tag i mitt sovrum ordentligt. Har många tankar om hur jag vill göra om så det ska jag ta tag i snarast.
Kanske en nu sängstomme och någon ny tavla vore fint.

Tänk vad tiden rullar på. Snart är det bara 1 månad kvar till jul och det är ju alltid en härlig tid. Att få umgås med sina nära och kära och äta riktigt god mat. Det ser jag fram emot. Och att se killarna öppna sina julklappar förstås.

Nu hoppas jag det kan bli lite kallare och att vi får snö som ligger kvar. Det hör ju vintern till och även om man får skrapa fönstren på bilen är det värt det. Mer snö åt barnen.

Kram Sami

Inga kommentarer: