fredag 6 november 2009

Skandalöst dåligt.

Ja jag tänker givetsvis på Djurgårdens match i kvalet mot Assyriska. Att man förlorar med 2-0 kan man kanske förstå men på det sätter är ALDRIG acceotabelt.

Man har i årets viktigaste match en inställning som är patetisk dålig. Ingen kämpar eller sliter för sin heder.
Jag var så arg så jag inte ville skriva efter matchen för det hade nog inte blivit någon munter läsning.

Nu har man sett till att förstöra all chans att spela allsvenskt 2010 och det är en stor skandal att välbetalda vuxna människor får bete sig på det här sättet.

Om jag var spelare i Djurgårdens fotbollslag skulle jag gå ut med en offentlig ursäkt och ur egen ficka bekosta de supportar som var där för deras biljett.
Man måste ju ha en heder som yrkesman tycker jag.

I vanliga fall svär jag inte så himla mycket men i Onsdags haglade svordomarna här hemma.

Var länge sedan jag var så här arg.

Pinsamt var ordet och jag kan bara hoppas att de som spelade ska minnas denna match och för alltid skämmas för den insatsen.

// Sami

Inga kommentarer: