tisdag 30 juni 2009

Barnen hemma igen.

På Söndags kvällen kom så äntligen mina barn hem till mig igen. Och som man har längtat. De har ju haft 3 veckors semester med sin mamma och det har varit en lång tid utan dem och man har ju längtat så mycket efter dem.
Så när de kom var lyckan total. Det vart mycket kramandes denna kväll och de fick berätta allt som hänt under tiden vi inte setts.

Det är så härligt att se och höra sina barn berätta med egna ord om hur de haft det. Det innfinner sig ett inre lugn inom mig och när de är hemma så känns hemmet fulländat.
Ja klart man hoppas att träffa en kvinna och allt det med såklart inom en snar framtid men barnen är verkligen livets gåva. De får mig att vara så lycklig och glad.

Var lite svårt att få dem i säng för vi hade så mycket att prata om men tillslut la de sig och jag somnade rätt gott jag med.

Härligt med barnen hemma som sagt.

Kram Sami

Inga kommentarer: